Posts

Rudy the Rat has tried to explain his bizarre ‘truth isn’t truth’ statement

to his HUTA crowd, who beleive ANYTHING if it’s from a Pub/FOX/Propaganda source.
Yup, the senile old fart is saying that if two people are saying two different things, there’s TWO truths.
WTF, you addled old creep?
If their stories are different, one of them is LYING, and we’ve seen who it ALWAYS is.
It’s the Liar in Chief. The Pathological LIAR who’s lied thousands of times, before and while in office.
The one who says, ‘Lie to them three times and they’ll believe anything’, which is a direct quote from his book, ‘The Art of the Deal’. Remember, gullible idiots?
Maybe so, for the 1/3 of the country who doesn’t CARE about lies, but for the rest of us, TRUTH IS TRUTH, no matter how much Dotard and his henchmen LIE.
Some things never change, and Agent Orange’s LIES are something we can count on, cuz he ALWAYS lies....

Has anyone else noticed? The price of gas keeps going UP,

while the price of oi keeps going DOWN?
Yup, Pubs and Big Oi, exactly the kind of swamp mates in the kind of swamp that Dotard promised to drain, continue to gouge consumers, just CUZ THEY CAN, and we get no protection from it.
Usuallly they us an excuse like refinery fires, or hurricane or SOMETHING, but this time it’s just GREED, that transfers BILLIONS from the driving public, to Big Oil’s accounts.
Nothing new here, but this is pretty blatant, with the ONLY half-assed excuse being Dotards tariffs and his sanctions on Iran.
As if Big Defense wasn’t bad enough, without Big Oil jumping in, on top of tariffs on steel and aluminum adding WAY more to expenses than Dotard’s tax break gave.

Stephen King weighed in, on Rudy the at, Giuianii, the senile JOKE

Image
Let's not forget that Rudy Giuliani--old Mr. Truth Isn't Truth--worked for Purdue Pharma in 2002. Thanks in part to his efforts, sales of OxyContin continued, and the opioid epidemic was born. Just another rat thriving in the swamp Trump promised to drain.

The Pubs love to say we are ‘overtaxed’, and wants the govt OUT of our lives

BUT, a new study by the Wall St Journal shows that the five ‘happiest’ countries in the world are MUCH higher taxed, and those taxes buy health care are and free ‘higher education’, both of which are a chance to’rape’ somebody with life long killer bills in the US, where one unfortunate accident or illness can cripple you financially, forever. And the health care isn’t even that good.
And then there’s student loans, OMG!.....
In northern Europe, where higher taxes take care of health and education, we find the happiest, healthiest and best educated people in the world who take the longest vacations and enjoy ‘parental leave’.
Looking at the study, I’m sure the Pubs scream ‘fake news’, cuz it’s against everything they’ve ever preached.
BUT, ‘truth IS truth’ no matter how much the jerks(R) would like you to think otherwise.
Just ask the people of Denmark, Switzerland, Norway Finland and Iceland , who LOVE their highly taxed lives and highly fulfilling lives, compared to the US, the ONL…

There is the ‘real’ world, where ‘truth IS truth’, and we can believe what we see and hear

And then there’s Dotard’s world, where the Liar in Chief tries to live up to the line in his book, where he advises, ‘LIE to them three times, then they’ll believe anything’.
Yup, rightwingnuts, that’s YOUR boy’s own words, and the LYING SOB tries too I’ve by it’and It actually WORKS for the gullible sheep who swallow the crap from FOXLies and Agent Orange.
But, in the real world, we look at the following statement and realize, ‘Yup, just more LIES from the Liar in Chief.

WASHINGTON ― While President Donald Trump claims he has “eradicated,” “wiped out” and even “absolutely obliterated” ISIS, there is one group that has ignored the president’s words: the terrorists themselves. According to recent estimates by the United Nations and the U.S. Defense Department’s inspector general, the self-described Islamic State has between 20,000 and 31,100 fighters ― figures nearly identical to CIA estimates of the terror group’s strength in 2014 when it was near its zenith. Wow, I’m shocked. Dotard…

After Dotard’s comment, ‘What you see and hear isn’t happening.’ (WTF?)

His JOKE of a lawyer, the senile old fart, Rudy Giuliani, a one man ‘improvisational comic’ claimed ‘truth isn’t truth’, all following Kellyanne’s comment about ‘alternative facts’.
Bottom line, that shit works the the clueless, gullible sheep who get their ‘news’ from Bullshit Mountain, but not the 2/3 of us who live with our heads OUTSIDE our asses.

Former FBI Director James Comey sent out a tweet Sunday that "Truth exists and truth matters," apparently in response to a statement by President Donald Trump's lawyer Rudy Giuliani earlier in the day that "truth isn't truth."

Read Newsmax: James Comey Tweets 'Truth Exists and Truth Matters' | Newsmax.com

As former head of the CIA and other US intel agencies

John Brennan is in a unique position to see and hear Intel that most of us can’t.
With this in mind, no wonder he hates Dotard’s guts and says this about him
Remember, he knows stuff we don’t, but he can’t tell us...Yet.
He just Tweeted THIS about the Liar in Chief.
When the full extent of your venality, moral turpitude, and political corruption becomes known, you will take your rightful place as a disgraced demagogue in the dustbin of history. You may scapegoat Andy McCabe, but you will not destroy America...America will triumph over you.

Brennan's clear implication: 
There are things to be known about Trump, and when they are known, game over. Further implication: I, John Brennan, a long-serving national security leader with deep awareness of America's official secrets, know these things.

File it under DUH....

Donald Trump is not equipped to serve in the role that he is in,” she concluded. “I would say that he’s unfit to serve as the president of the United States. He has completely taken the presidency to the gutter.”

AND

John Brennan Stands By His Claim That Trump’s Behavior Is ‘Treasonous’ “I have seen the lights blinking red in terms of what Mr. Trump has done and is doing,” he said.

Whew...I thought it was cold yesterday

but this morning it was in the fifties, and should reach 60 by noon.
Too early to be this cold, but kinda nice, although I had to change out of shorts....

Day Giuliani, the senile, ranting old fart, hit a new low

In an interview with Chuck Todd.
Like Kellyanne’s ‘alternative facts’, the NYC slime ball claimed, ‘truth isn’t truth’, much to the chagrin of Mr Todd.

Todd, visibility perplexed, interrupted: “Truth is truth.” But Giuliani frantically fired back, prompting laughter from Todd.
″No it isn’t! Truth isn’t truth!” Giuliani responded. “The president of the United States says, ‘I didn’t ―’”

Rudy Giuliani Stuns NBC’s Chuck Todd: ‘Truth Isn’t Truth’ “Mr. Mayor, do you realize... this is going to become a bad meme,” Todd told the president’s lawyer.
“Look, I’m not going to be rushed into having [Trump] testify so that he gets trapped into perjury,” Giuliani told Todd.
(In other words, ‘Yup, he’s a LIAR who can’t stop himself ‘.)
OMG! The LYING Pubs just sink lower and lower and LOWER.....

Remember when?

The Pubs supported US inte, incl the CIA, FBI, NSA, etc, instead of a crooked NYC, multiply bankrupt, LYING, Russian supported, egotistical, arrogant, unqualified, incompetent FAT ASS LIAR?
Yup, was a long time ago, when they trusted US intel over a guy who LIES, every day.
WTF happened?
Oh yeah, FOXLies.
Never mind.....

There’s a YUUUGE fued, between Capt Bone spurs and a career soldier/Marine, CIA head

Bottom line, who could choose the NYC ‘Reality Star’, who picks Russia over US intel.
Dotard vs Brennan.
WOW, what a tough choice, as an egotistical, incompetent jerk(R), who claims, ‘I know more than the Generals’.
WTF?
Who can be stupid enough to believe the Pathological LIAR over a career soldier/CIA officer?
Oh yeah, the ignorant, gullible sheep.
WTF is WRONG with you jerks?
Oh yeah, FOXNews, the Repub ‘answer’ to ‘real’ news.
Some day, you’l look back on this and think, ‘How could I have been SO stupid/gullible’, but it will be too late.
Sorta like looking back on Viet Nam and Iraq, and thinking,
‘Wow, what a GREAT idea those wars were’.
P:EASE, remove your head from your ass, no matter HOW comfortable it is,
you  gullible idiots who supported the LIES, leading us into a bogus wars and now support the Liar in Chief, installed by Russia.’
Show me where I’m wrong, gullible jerks.....
as per Brennan.
He has DECADES in protecting America and he knows Dotard’s Russian connections.
AN…

Was very pleasantly surprised today

After starting and quitting several movies on HBO, Amazon and Netflix, came across ‘Like Father’, with Kristen Bell and Kelsey Grammar.
Wow, was really good in SO many ways.
Can’t do it justice in a few words, and calling it ‘cute’ isn’t enough.
In a way it’s a YUUUGE commercial for Royal Caribbean cruises, but with a good message.
PUT DOWN YOUR PHONE!
Had forgotten how much I Ike Kelsey and Kristen, and the music/scenery is fantastic.
Nice surprise and I’d bet you like it too.
Give it a chance....

Wow, seems like Fall around here

The temp is in 60’s but doesn’t feel that warm. Cool drizzle falling, football (pre-season) has started and kids are back in school.
Not saying summer is over, but kinda feels that way, which is OK, cuz Fall is my favorite season.
Perfect temps for so many outdoor activities, incl golf and fishing.
Summer produce is in full swing with sweet corn and tomatoes and the apples are turning red.
The Indians used to measure one’s age by how many ‘winters’ they survived and it’s time to stock up and prepare to survive another winter.
Life is good, esp with good health, a GREAT family and living in this beautiful part of the world.

Dotard is sending a message to the GUILTY criminal, Paul Manafort

By saying, ‘it’s very sad what they’re doing to Paul Manafort’. ‘He’s a good man’. And ‘We’ll see’, when asked about a pardon for the lying, guilty crook.
The Liar in Chief’s message is, ‘Stay quiet, don’t flip, and I’ll pardon you’, NO MATTER HOW GUILTY YOU ARE.
WHo’s gonna be surprised when the Orange Clown pardons his henchman/accomplice, after he’s foun guilty in court?
NO ONE!

Lots of appropriate movie titles, for Dotard and his crew

Lord of the Lies
The Lying King
The Facist and the Furious
I Know What You Did Last Election
Sinister Act
Racists of the Lost Arc
One Fllew Overr the KKK Nest
Saving Private Aryan
From Russia With Love
A the President’s Dotards
White Club
Do the Reich Thing
No Country For Brown Men
Back to the Fuhrer
You’ve Got Heill
Fifty Shades of Racism

Living here on a golf course, I’ve noticed several things

One of the most ‘attention getting’ actions is when four guys start screaming ‘FORE!’, reallly LOUD.
That means a ball is heading right at someone.
Have ‘been there and done that’, from both sides.
There is the casual ‘Fore’, and there are the screams of multiple people yelling ‘FORE!’, that oughta get your attention...

Science Shows That Luck is a Self Fulfiling Prophecy

I don’t know how many times I’ve been told, ‘You’re the luckiest person I know’, but it’s been a lot.
Maybe there’s a reason. I could be ‘lucky’ cuz I’m confident, in my own abilities and intelligence, SO, maybe there’s a reason I’m LUCKY, or as I say more often, fortunate.

That is to say, we’re only as lucky as we think we are, and luck begets luck. This makes optimists the luckiest people of all, according to Bloomsberg University philosophy professor Steven Hales, who writes in Aeon, “Luck might not be a genuine quality of the world at all…Luck judgments are a matter of perspective.”

I tried something, and it’s sorta working

I’ve avoided using rush uh, and poo tin in my blog headlines and the hits from rush uh are WAY down, only a couple hundred per day.
Really.
Kinda scary, as the same country who installed Dotard iis looking at me....

The headline reads, ‘Trump Seeks to Punish Critics’

by revoking security clearances. AND, they are gonna be spaced out, to counteract ‘bad headines’, as needed.
OMG, this is SO bad in SO many ways that you’d think even the Repub ‘Head up their ass crowd’ could see it. Nahhh, what am I thinking? The Russian-backed incompetent Pathological IAR could shoot someone in Times Square....

The White House has drafted documents revoking the security clearances of current and former officials whom President Trump has demanded be punished for criticizing him or playing a role in the investigation of Russian interference in the 2016 election, according to senior administration officials.

Wow, even videos?

This oughta be fun....

It's not just audiotapes. Omarosa Manigault Newman has a stash of video, emails, text messages and other documentation supporting the claims in her tell-all book about her time in the Trump White House, a person with direct knowledge of the records told The Associated Press Friday.

Read Newsmax: Omarosa Has Video, Audio, Texts | Newsmax.com

Even when they have an obvious, clear path to take the House

Cuz the air in Chief is SO incompetent on SO many levels, the Dems continue to shoot the sevens in the feet and other extremities.
First Ocasio-Cortez sounds like a Marxist/Socialist, then Cuomo comes out and says ‘America was never that great’.
Wow, you couldn’t ask for better Pub ammo that wi be used in all kinds of campaigns.
If the Pubs can’t thrash the Pubs this time, what wil it take?
BUT, they’re sure not doing themselves any favors....

Former CIA Chief John Brennan said Trump is ‘Drunk with Power’, and DANGEROUS

Oh really?
Who didn’t know that, other than the gullible sheep who get their ‘news’ from the Repub Propaganda network?
The Liar in Chief, who NEVER would have qualified for  a security clearance himself, is using them as a political weapon, to silence his critics.
We, 60 more retired and active intel service employees joined the dozen former heads who came out yesterday, saying how dangerous this is, for the country.
If this had happened under Obama, the rightwingnuts woulld come UNGLUED, and FOX would be calling for armed insurrection, but since it’s ‘their boy’, NO PROBLEM.

In a rare public campaign, a total of 60 former CIA station chiefs, analysts and operations officers — along with a former director of the National Geospatial Intelligence Agency and deputy director of the National Counterterrorism Center — declared on Friday afternoon their “firm belief that the country will be weakened if there is a political litmus test applied before seasoned experts are allowed to share thei…

Interesting new book by Craig Unger, ‘House of Putin, House of Trump’

That explains and details, with elaborate documentation, Trump’s dealings with th Russian mob, since the 1980’s, as he’d launder the Russian mobsters cash, suitcases full, by seeing them condos and other properties.
He’d then tell Putin WHICH oigarch’s were taking cash out of the country, and a deep, profitable business relationship was born, which continues to this day.
Check out the book, if you dare, rightwingnuts, available on Amazon, since yesterday.
Not that you’d give a shit that our prez, elected with the help of our enemy Russia, is Putin’s puppet.
SOOO easy to see, just look at Dotard kiss his ass in Helsinki, choosing HIS word over US intel.

In one of her worst moves yet

Dotard’s choice for Sec of Education, Betsy DeVoss, whose ONLY qualification was YUUUUGE campaign contributions, (hundreds of minions), has decided to KILL the agency that protected students from fraudulent ‘for profit’ schools. like Trump University.

There’s just ‘so much other shit going on’, that this kind of crap slides under the radar, in the most incompetent administration EVER.
A week ago, on a sleepy August Friday in Washington, Betsy DeVos took what is her most radical step yet. The Education Department proposed to eliminate — not just weaken, as many people had expected — so-called “gainful employment” guidelines  that cut off federal student loans to colleges if the majority of graduates earned so little that they were not able to pay off their loans. Under the DeVos proposal, for-profit colleges could use any trick in the book to lure in students with grandiose images of career success, charge them far above the actual cost of instruction, and leave them steeped in debt a…

Wow, I’m shocked

A Pub selling influence for MILLIONS of dollars?
Who da thunK?

According to reliable sources, the DOJ is inquiring as to whether Broidy ― a major Trump fundraiser who’s no stranger to scandal ― promised those foreign officials that the U.S. would deliver on specific government actions in exchange for their paying him tens of millions of dollars. The allegations under scrutiny were leaked in emails sent earlier this year and reported on by several outlets.

Some people look at the estrangement of a friend/relative, and think

Oh that’s terrible.
Others look at the sequestration of a rightwingnut and agree,
What an idiot.
That’s me, as I look at clueless FOX sheep who have gone over, ‘To the dark side’, and realize...
Wow, what a gullible idiot....
What makes a formerly/terwise ‘semi’ intelligent person decide that,
All news LIES except FOX, the Repub Propaganda outlet’?
dropped on their head, as a kid?
Growing up in a rightwingnut environment? ( A choice,made by idiots)
Willful ignorance, cuz they were raised by people(R) who never considered reality.
( I was born Repub, I’ll die a Repub, don’t bother me with facts)
A fear of removing their head from the safe, moist confines of their ass, even with Dotard ‘in charge’, as they swallow the official FOX line.
It’s simple.
Dems BAD, Pubs GOOD.
Game over...

While I’m thinking about it, I’m gonna explain, AGAIN

I don’t really blame Dotard, (in a way), for being the outrageous a-hole he is.
He’s consistent. An arrogant, vain, egotistical, incompetent jerk(R).
He doesn’t change....
Everyone knew what they were gonna get’
And the ignorant sheep voted for him anyway.
A New York LIAR, (New Yorkers voted at 15% for him), with thousands of lawsuits and many bankruptcies.
Yup PRESIDENTIAL MATERIAL, according to FOX, the official REPUB PROPAGANDA NETWORK, as per Roger Ailes’ plan.
The problem is with the gullible, clueless minions/moron who look at the Orange Clown and think....
‘Yup, he’s presidential, let’s vote for that ASSHOLE’.
Nothing new here, as 1/3 of the country kisses the ass of the candidate PICKED BY RUSSIA, to be our president.
Could say MUCH more, but that’s enough, you ignorant, gullible morons, who deny the facts, AND BELIEVE A pathological LIAR, over all our country’s Intel.
No matter what you do, the rest of your ignorant life, nothing will compare to this, you gullible morons....
O…

In Dotard’s tiny, ignorant brain, if someone is winning, someone has to LOSE

SO, the totally incompetent jerk(R) can’t see that in the modern world, China supplies the cheap labor, for the shelves of Walmart, and clothing and electronics stores of all kinds, shipping to a country that LOVES the low priced goods and the workers of China LOVE the US dollars.
Makes sense.
To everyone but the arrogant jerk(R) in the White House who thinks we have to have an EQUAL trade/money balance with China, SO, the ignorant jerk(R) has imposed tariffs that are gonna KILL worldwide trade that worked VERY WELL before he thought he knew MORE than every economist who’s weighed in on the subject.
Just like the vain, egotistical jerk(R) claimed, ‘I know more than the generals’, as he impressed his ignorant minions and the ‘butthead’ is still butting heads with all the US Intel in SO many areas, including his Russian connections, which Putin admits to and Agent Orange HIDES in his tax returns that would show his Russian financing.
Remember BOTH his sons said ‘We turned to Russia aft…

Maybe Mexico will pay for Dotard’s Military Parade?

In response to Eric Trump’s Tweet about Omarosa, when he wrote

‘I hate disloyal people’, said Eric, getting a YUUUGE response on Twitter.

Most of them went like this.

Replying to @EricTrump Like men who cheat on their first wife with their future second wife who then cheat on their second wife with their soon to be third wife, and then cheats on the third wife by raw doggin a porn star, pays her off and then lies about it? I could understand your hatred of your dad 9:51 PM - Aug 16, 2018

Dotard has always been a ‘threat to intelligence’, now he’s made it even MORE obvous

As he continues to fight with US Intelligence (how ironic), who claim he has deep ties to Russia.
Now, after the Liar in Chief revoked John Brennen’s Security Clearance, in a fit of spite, cuz Brennan called him out for ‘treasoness behavior’ in Helsinki, WITH Putin and AGAINST US Intel, most of the heads of US intel are standing in solidarity WITH Brennan, who calls Dotard’s denials of Russian collusion, ‘Hogwash’.

Remember, this is the guy who has SEEN the Secret Files.

In a joint statement Thursday, a dozen of the nation’s leading former intelligence officials slammed President Donald Trump’s recent decision to revoke former CIA Director John Brennan’s security clearance. The officials, who served under both Republican and Democratic presidents, include former CIA Directors Michael Hayden, Leon Panetta, William Webster, Porter Goss, David Petraeus and George Tenet, several of the agency’s former deputy directors and former Director of National Intelligence James Clapper. “We all ag…

After at least 13 former US Intel heads came out against the Liar in Chief

For revoking the security clearance of John Brennan, cuz he voiced alarm at Dotard’s Russian connections, the clowns at FOX, the Orange Clown’s ‘State Media’, immediately jumped to his defense, by bringing up,,,, (wait for it.....) BENGHAZI!,
Yup, ALL problems go back to HILLARY!
OMG, it’s not hard to imagine the‘staff meeting’ (or rather Propaganda Sessions) that go on at Bullshit Mountain, as it must go something like this.
‘Well the dumbshit in the White Hose screwed up again, BUT, he’s our dumbshit, so what should we do?’
‘I know, says EVERYONE, blame it on HIILLARY!’
And another problem at FOX is solved, as they shovel the shit to the gullible sheep.....

John Brennan rallied numerous high-powered defenders to his corner over his security clearance clash with President Trump, but a well-known special ops heroe is firing back suggesting the former CIA director got what he deserves. Kris “Tanto” Paronto, a former Army Ranger and private security contractor who was part of the CIA t…

In a typical FOXCrap LIE, they explained mixing up Aretha footage with Patti LaBelle,’

Cuz, ‘They all look alike’, at Bullshit Mountain.

“We sincerely apologize to Aretha Franklin’s family and friends,” FOX spokeswoman Jessica Santostefano said in a statement. “Our intention was to honor the icon using a secondary image of her performing with Patti LaBelle in the full screen graphic, but the image of Ms. Franklin was obscured in that process, which we deeply regret.” BUT, the footage FOX used was a SOLO performance by Patti LaBelle. Oh well, what’s one more LIE, in their YUUUUGE pile of bullshit, shoveled to the sheep.


Have decided to quit mentioning rush uh, and poo ten in my blog

And am gonna see if I get less foreign interferencewithout those key words.
If only our ‘fearless, clueless leader’ was so smart.
Not to mention the ignorant sheep who support the Manchurian Candidate,
Can you imagine if Obama had the same Commie, porn star, criminal, LYING connections?
OMG, it would be torches, pitchforks and a rope from the Bible Belt ‘patriiots’, BUT, Dotard has an (R) behind his name, so all is forgiven in FOXWorld, where a high double digit IQ makes you ‘exceptional’, among the ignorant sheep.

Had to replace a kitchen faucet today

And that’s a bitch for a tall, big guy, laying on your back, inside a cabinet, working over your head, in a TINY space between the sink and wall. Was gonna get a cheap replacement, but remembered the old saying. ‘The quality is remembered, long after the price is forgotten’, SO, we got a good faucet, and I don’t have to do that job again, EVER, I hope. I can understand why plumbers charge so much, but son’t see how some people can afford home repairs.

Remember when every day wasn’t a day when, ‘OMG what did the prez say (Tweet) today?

Oh yeah, that was the Obama years, as he
dealt with the Bush f**k ups and fixed our economy, AND

didn’t have a foreign (enemy) govt help him to be elected, (Putin agreed he did),
didn’t f**k porn stars, (no condom) pay them off, and LIE about it,
Didn’t piss off our allies on our borders and overseas
Didn’t go against ALL economic advisors with hiis bullshit tariffs costing thousand of jobs,
DIDN’T LIE EVERY DAY, many times
Didn’t hold continual ‘campaign rallies’ AFTER he was elected
Didn’t give a ‘budget busting’ tax break to ‘mainly the rich’
Didn’t make his supporters look like clueless, gullible sheep, who’ll swallow ANYTHING
Didn’t support an a-hole like Alex Jones
Didn’t get 15% of the vote in the city/state that knew him (LIAR) best
Didn’t write a book, saying ‘LIE three times and they’ll believe anything’. (RU shittin’ me?)
Didn’t LIE about his weight (239 HA!) and inauguration crowd size
Didn’t have foreigners staying at his hotel, while in Washington on business(?)
Didn’t…

It ain’t cheap, for Dotard to act like a third world dictator

Trump's military parade is now estimated to cost $92 million – $80 million more than earlier estimatePresident Donald Trump's military parade is estimated to cost $92 million, according to a U.S. defense official with firsthand knowledge of the assessment.An earlier estimate pegged the cost at $12 million.The parade will take place in the nation's capital on Nov. 10 and will feature armored vehicles, aircraft flyovers and period uniforms. @amanda_m_macias Published 2 Hours Ago  Updated 2 Hours AgoCNBC.com

Dotard, is proving what an ignoramus he is, by picking on the Wrong Guy

John Brennan didn’t rise to the TOP of US intel, incl the CIA, by being stupid, or backing down.
AND, he knows where the skeletons are buried.
Oughta be interesting as Brennan fights back, now that the ‘gloves are off’.
The Liar in Chief’s main message, to his gullible followers is,
‘Don’t believe what you see and hear’, (unless it’s on FOXNews, the ‘Official State media/Repub Propaganda Netowork’).
Gonna be fun to watch this fight play out.
The Pathological LIAR< elected with the (admitted) help of Putin, and several heads of the United States ‘Intelligence’ agencies.
I’m claiming the Orange Clown is outnumbered, outclassed WAY outwitted.

President Trump is picking on the wrong guy if he thinks the revocation of John Brennan's security clearances is going to intimidate or silence him.  The man who is in many ways the architect of the war on militant jihadists is not going to be easily bullied.
Former CIA director Brennan is not just any critic of Trump: unlike many others, he…

The ‘Stae Media’ clowns at Bullshit Mountain are in ‘Extra Spin’ mode

Image
As they make fun of the Liberal Media for ‘elevating’ three shady characters’.
REALLY?

These three shady characters were all hand picked by Dotard.
One, his personal lawyer, Michael Cohen, one a ‘Reality Show star, like himself, who he picked FOUR TIMES, the last time as an aide in the White House, and then there was one of his Bimbos, who he boinked, without a condom, as his wife was taking care of their new bab, then he paid her off, and LIED about.
Three VERY shady characters, hand picked by the shadiest character of them all, the Liar in Chief, before they flipped on him.
And it’s Fake News when the media reports on them, while the Orange Clown tells the clueless gullible sheep. ‘What you see and hear ISN’T REAL’. And the ignorant morons fall for it, saying, ‘Thank you sir, may I have another (LIE!).’
Where do you find this kind of gullible stupidity?
Oh yeah, FOXNews believers.....
Desperate anti-Trump media elevate a strange trio to discredit the president

Kellanne’s husband, George Conway is obviously the sane one in the family

And his anti-Dotard Tweets have gone viral lately. Kellyanne’s world of ‘alternative facts’ doesn’t sit well with George.
"If my wife were the counselor to the CEO of Pepsi and I had a problem with her boss, I would simply drink my Coke and keep my mouth shut," he said. "If the president were simply mediocre or even bad, I'd have nothing to say. This is much different."

As George Orwell’s ‘1984’ becomes more real every day, we gotta remember....

“The true enemies of the people — and democracy — are those who try to suffocate truth by vilifying and demonizing the messenger," wrote the Des Moines Register in Iowa.

Because I didn’t wanna puke

I didn’t read any more from Bullshit Moutain than the headline.
Hannity says prosecuting Manafort, INSTEAD OF HILLARY,
‘Is a Disgrace to the American System of Justice’

OMG!. When under fire BLAME HILLARY.
Same old shit from State Media as they shovel crap to the sheep, to distract from reality.
Why not? They always fall for it....

Giuliani claims he’s gonna unload on Mueller, ‘like a ton of bricks’

If the Repub appointed Repub doesn’t ‘wrap up’ the investigation, SOON.
But, that same a-hole won’t let his GUILTY client answer any questions, claiming the LIAR would fall into a ‘perjury trap’, cuz the pathological LIAR is guilty if/when he LIES or if/when he tells the truth, which the lying sack o’ shit would never do.
Oughta be interesting to see how long it takes the jury to find Dotarrd’s criminal buddy/campaign manager GUILTY.

Great day on the golf course today

After a great movie date to the new ‘Mama Mia’ yesterday, that I thought I wouldn’t like, but I loved it, before I met my son at a new Broomfield brewery and really enjoyed an evening of conversation, brews and Mexican food.
Life is good and getting better, as long as I ignore the disaster in the White House, which ain’t easy, as the incompetent moron wrecks our country, with the help of Bullshit Montain where the sheep go to hear the crap they wanna hear, instead of reality.
Facts be damned, in FOX world, where Roger Ailes purchased an alternative universe, where ‘alternative facts’ RULE, for the low info sheep.
Nothing new here, but the Paul Manafort trial is going to the jury soon, and hopefully the LYING jerk(R) can be imprisoned, before the Lying jerk(R) in the White House pardons him.
BUT, the lying jerk(R), Manafort will next be tried for being an unlicensed ‘foreign agent’, which the LYING jerrk(R) may also pardon him for.
Bottom line, just one more ‘witch trophy’ on the wall…

If you doubt the effectiveness of FOX, The Propaganda Arm of the Repub Party

Just look at this latest poll, that shows his ‘State Media’ network WORKS, for the low information masses and the willfully ignorant.

A majority of Republicans said they believed the news media is "the enemy of the people" rather than "an important part of democracy" in a poll released Tuesday. The poll from Quinnipiac University showed 51% of GOP respondents identified with President Donald Trump's "enemy of the people" line -- a result that reflected an ongoing partisan breakdown on the validity of the press. Tuesday's poll showed 36% of GOP respondents called the news media "an important part of democracy," a much smaller share than any other group listed out by Quinnipiac. Only 5% of Democrats and 24% of independents called the news media "the enemy of the people" compared to 91% of Democrats and 65% of independents who said it was "an important part of democracy."

Newsflash! A PIG calls a woman a DOG!

He described a woman he hired FOUR times, as a lowlife dog.
Hmmm, I wonder what the dog HAS on the PIG?
She claims to have a BUNCH of recordings, AND, she said she’d share them with Mueller, IF HE CALLS AGAIN.
Stay tuned, this could get interesting.
Not that the sheep give a shit......
He could shoot someone in Times Square, AND, everyone agrees, incl Putin, that the Russians helped elect the PIG.
BUT, using the N-word hurting the clown?
HA!
His base would APPLAUD, hearing the LYING racist pig being on tape using that word. And he also called her a dog, instead of a ‘female’ dog, which he meant, and wouldn’t surprise me.
You sheep must be SO proud of your boy....
Remember when Dotard was first elected and the sheep said ‘He’ll grow into the office’.
HA!.
The moron has pulled the office down to hiis level, where he has to look UP to see whale shit.
What did we expect?
EXACTLY what we’ve gotten.
A LYING unhinged, vain, arrogant, incompetent, egotistical bully, who picks on on-whites, w…

Wow, I’m shocked, NOT!

Paul Manafort (the guilty, LYING, criminal buddy/campaign manager for the Liar in Chief) , and his handlers have decided to call ZERO witnesses for the defense, cuz they don’t want to be embarrassed on cross examination, and we all know what’s gonna happen.
The LYING, guilty crook is gonna pardon his buddy, the LYING guilty crook.

And the sheep will say Amen, quit picking on Trump(R), just cuz he’s a LYING, guilty crook(R).
But he’s OUR guilty, LYING crook, and he’s a Republican, thank GAWD...
Some things never change.....

I can’t PROVE it, but I think the Russians are f-ing with me

Image
I’ve taken down two posts today, on my blog, that I didn’t post. One about being old (correct) and one about being gay (not that there’s anything wrong with it), but no.
Have been hit by the Russians, (several hundred per day show up on my data info), ever since I started blogging about Dotard’s support from/for the Russians.
Now SOMEBODY [(R) works for Repub or Russian], is posting on MY blog.
SOO, am warning right now that ‘like the 2016 Presidential campaign’, I’m being hacked.
Was already forced to change formats cuz of interference, and new one won’t allow me to post pics, but THEY can. I removed a pic of some old people, and a couple on the beach, today.
Could be worse.
We could be talking about the future os the US being WRECKED, like it was in 2016.....

Today’s ‘audience’ from my blog stats. Interesting.....

Pageviews by Countries  EntryPageviews Russia 760 Italy 297 United States 249 United Arab Emirates 228

As California, and the west BURNS, with the worst wildfires EVER

Image
Dotad’s pick for Sec of the Interior ‘comes out’ as a Climate Change denier, going against over 97% of Climatologists, the actual experts in the science of the earth’s climate.
Why would anyone be shocked, aas the Liar in Chief has consistently chosen incompetent, inexperienced Cabinet members?

It’s Official: Interior Secretary Ryan Zinke Is An Ostrich About Wildfires Two days after railing against the “uninformed” left, the Interior secretary claimed California’s catastrophic blazes have “nothing to do with climate change.”